sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Sain Kipan Pajalta haasteen:

5 omituista asiaa itsestäni:

1:

Olen hulluna Kiinalaisiin mopoihin, omistan yhden Harley Davidson tyyppisen chopperin, jota en vain voi ajaa, kiitos tämän vammani..

Merkki ja Malli on Kinroad Prince.
(Kuvia löytyy Google kuvahausta ja videoita Youtubesta)

2.

Kirjoitan ja teen kaikkea pääosin VAIN vasenta kättä käyttäen, kun oikea ei juuri toimi muuhun kuin pitelyyn..
Mutta sen pitäisi alkaa toimimaan treenin ja kuntoutuksen jälkeen, olin aiemmin oikeakätinen

3.

Olin ala-asteaikoina aivan hirveän pläski, shitten yläasteelle siirryttyäni laihdutin aivan hirrwittävästi, jopa alipainoiseksi, jotta mopo kulkisi kovempaa ja kuluttaisi vähemmän bensaa ;)

4.

Neli... Mitäköhän tähän keksisi? Aiwan! En ole syönyt juurikaan mitään 1,5 vuoteen ja olen yhä elossa! (Eikä ole zoukkizoukki, vaan ihan oikiasti!)

5.

Kävin aiwan kuoleman rajoilla 2011, kun olin matkalla ensimmäiselle ammattikoulupäivälleni Vantaalle, ja tadaa, pystyn jo kävelemään pieniä matkoja omilla voimilla yms.

5 kommenttia:

  1. En tunne täältä juuri ketään, ehkä pari ihmistä, mutta ne kun on tehnyt tämän jo, niin en haasta ketään..

    VastaaPoista
  2. Kaikkihan me ollaan omalla tavallamme omituisia! Tervetuloa omituisten ihmisten joukkoon! :D

    VastaaPoista